Thursday, August 13, 2015

Pencuci muka untuk normal skin macam saya.

ok bila bercakap pasal pencuci muka ni teringat lah zaman study dulu-dulu banyak jugak tau saya guna pencuci muka.Macam2 brand ada.Antara yang saya ingat loreal,lancom,safi,simple,olay,dan last sekali biotherm.haaaa ni semua antara pencuci muka yang saya pernah guna.Bukan saja suka-suka nak tukar tapi bila dah hampir 2 tube pakai mesti dah rasa tak selesa.Kemudian cuba pulak brand lain.Masa saya study saya rajin cari duit hokey.Sebab tu rajin membeli belah kih3...tak perlu tunggu gaji gomen masuk pun sebab mak saya suri rumah ayah saya pulak kerja sendiri tak payah nak menambah beban mereka.Nak berbelanja sila lah usaha sendiri k.

Berbalik pada pencuci muka tadi kalau anda merupakan seorang yang rajin mencuci muka saya cadangkan pada anda untuk mencuba pencuci muka NUTRWHITE.dia sangat sesuai untuk anda yang tiada masalah kulit maksudnya yang normal skin.Yang sedang2 gitu.Boleh diguna 2x sehari.

macam ni yer rupa bentuk NUTRIWHITE
picit sikit je ditapak tangan kemudian cuci lah bahagian muka macam biasa.Selamat dan semulajadi.Tiada pengelupasan.Lepas cuci muka kalau nak best lagi sila guna toner terus boleh tutup liang pori yang terbuka.Rasa segar sikit muka sebelum masuk tidur tau.


0 comments: