Friday, August 28, 2015

Artis pun makan vitamin untuk kekal cantik dan anggun.

Semua orang yang dilahirkan kedunia ni sama jer Allah dah bagi.Dari kecil kulit tu memang dah cantik dah.Lembut dan gebus jer.paling best kalau pegang kulit baby rasa lembut jer...moist sangat kulit baby kan.


best sangat cium bau baby..kulit lembut

Yanng membezakan antara kita dengan baby ialah cara kita menghadapi peningkatan usia dan proses kematangan tubuh badan kita.Semakin kita meningkat usia semakin kurang vitamin yang dihasilkan oleh badan.





Nampak tak kat atas tu semakin meningkat usia semakin kurang colagen yang dihasilkan oleh badan.So mana nak cari?kena lah support badan kita dengan memberi kolagen setiap hari.Macam tanam pokok juga kalau kita biar jer lama-lama panas terik hujan banjir semua lama-kelamaan pokok tu akan layu,kekuningan,daun berguguran dan lama-kelamaan mati.Kita tak nak lah macm tu kan.Kalau boleh nak kekal REMAJA.

Sebab tu kalau perasan artis-artis kat Malaysia ni dari zaman kita kecik sampai la kita dah kahwin dorang maintain cantik hokey.Sebab dorang rajin makan makanan tambahan seperti vitamin.Jom tengok antara artis cantik di Malaysia.







Amalan makanan seimbang seperti Vitamin C, minyak ikan dan Evening Primerose sebagai pembekal nutrisi hariannya.


Semua pun dah tahu kan...artis pun bukanlah tiba-tiba cantik tapi mereka juga makan vitamin untuk mengekalkan kecantikan yang ada.Nak buang jerawat makan vitamin E.Nak cerah makan vitamin C.Nak anjalkan kulit dan mantapkan aset kita tu makanlah Colagen.Banyak sangat kebaikan vitamin ni.Kita jer yang takut-takut nak makan.Padahal ianya baik untuk kesihatan.VITAMIN BUKAN LAH UBAT.So boleh makan setiap hari untuk tambah kekurangn nutrisi dalambadan.


ORDER SHAKLEE
0195566558
LYNN RADZI

0 comments: