Monday, August 17, 2015

best ke makan Colagen?

Ok kalau nak ikut pengalaman saya sendiri la kan.Ianya bergantung kepada jenis colagen jugak la.Kalau macam sebelum ni saya pernah makan colagen yang dalam sachet.Terus telan jer.Kemudian kumur dengan air.Sedap..rasa anggur memang saya suka la sangat.Tapi ia tak memberi apa-apa kesan pun pada saya.Saya tak nampak apa-apa perubahan pun pada kulit.Seingat saya masa tu saya borong terus 3@ 5 kotak ke macam tu lah tak ingat dah sebab dah lama.Lepas dah habis kotak yang terakhir memang saya rasa ia bukanlah sesuai dengan kulit saya.

Tapi sejak saya kenal shaklee WAJIB la saya cuba colagen jugakkan.Kalau boleh semua produk pun nak try nak makan dan nak tahu kesannya.Jujur cakap saya suka borong MASA OFFER.Memang murah la berbanding harga biasa.Khas untuk yang menjadi ahli sahaja.Sebab tu saya selalu galakkan alang2 nak makan vitamin secara konsisten join la ahli terus.Sebab KEAHLIAN seumur hidup.Tak perlu nak renew apa2 pun.Siap ada CASH BACK lagi tau.Berbalik pada colagen shaklee tadi kalau saya makan waktu malam sebelum tidur..esok pagi pegang pipi mesti rasa lembut dan halus jer.saya tak pasti pada orang lain.Tapi lepas saya google dan risik kabar kawan-kawan lain yang sama-sama makan kolagen ni memang ada perubahan yang sama.Kulit cepat jer dapat rasa halus dan lembut.Digalakkan makan 3 kotak secara berterusan.Haaaa kalau nak perubahan yang setimpal kena follow lah yer.Jangan nanti baru makan 2,3 sachet dah berbunyi takder perubahan pulak.hihi

kolagen shaklee ni tekstur dia halus sangat.Selain untuk makan saya juga sangat menggalakkan anda untuk ambik sedikit untuk dibuat masker.Cepat jer permukaan kulit tu terawat dari masalah jerawat atau sebagainya.Mesti cuba tau.Serius tak menyesal.





lynn radzi
0195566558

0 comments: