Friday, July 31, 2015

Rakus beli Harga PROMOSI...

Haaa hari ni hari terakhir promosi VIVIX shaklee yer.memang nampak sangat kerakusan pengguna yang dah biasa makan vivix akan borong terus sekurang2 nya 2 botol.Belian secara online akan berakhir pada pukul 12 tengah malam nanti.Bagi yang ada ibubapa atau keluarga yang ada masalah kencing manis kronik,darah tinggi,kanser dan strok digalakkan sangat untuk mencuba.Saya mula2 dulu pun tak layan jugak vivix ni sebab kos agak tinggi tapi masyaAllah memang berbaloi berbanding dengan harga rawatan dihospital bila kita jatuh sakit.Saya ingat lagi husband pernah batuk teruk 2 tahun lepas masa tu memang berabis dekat rm600 semata2 untuk batuk sahaja,Sebab die batuk berkahak dan berbunyi.Keluar masuk hospital dan beli ubat farmasi semua ada.Itu kisah kalau batuk.kalau sakit yang lain lagi lah tinggi kot.Saya jugak pernah bawak mak buat check up kesihatan di Hopital colombia Taiping..kos semua dekat rm1000 jugak lah.haaaaa terkejut tak..itu baru nak check sahaja yer.Sebab tu saya kata VIVIX ni berbaloi.Bagi yang ada masalah KANSER silalah ambil 6 botol terus sebab anda akan dapat PERCUMA 1 botol.So boleh minum setiap hari selama 7 bulan,LAMA TAK???ok la kan sebab boleh minum setiap hari.Ia akan memanjangkan sel DNA.biasanya orang yang ada penyakit sel DNA akan mengecil dan rosak.So fungsi vivix ni adalah untuk memanjangkan sel dan memperbaharui sel baru.Dalam tempoh 7 bulan rasa2 boleh tumbuh sel baru tak kalau minum setiap hari.Cuba bayangkan tahap kesihatan pesakit tu...akan bertambah baik tak?


Jangan risau..anda masih ada masa.Jika berminat boleh terus hubungi saya.Jom tengok dulu yang mana satu vivix yang saya maksudkan tadi.Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

vivix belian untuk 1 family







lynn radzi
0195566558

0 comments: