Wednesday, July 29, 2015

TIPS mudah hilangkan sakit SENGGUGUT



senggugut setiap bulan?...ada cara penyelesaiannya.


Dari zaman sekolah dulu setiap kali datang bulan rasa macam nak ponteng sekolah jer.Tiga hari pertama tu memang azab sikit la kan.Dari peha sampai ke perut rasa memulas-mulas.Tak tahu nak buat mcm mana dah.Cara paling efektif sekali masa tu sapu minyak panas ler sebab itu jer yang ada dalam rumah .Bila dah habis sekolah menengah,dah pandai sikit..beli ubat tahan sakit.. dalam peti ais memang simpan ubat tahan sakit (pain killer) warna kuning.Kalau kat Kuala kangsar dulu saya suka beli dekat Farmasi Tesa hihihi sekali beli memang 2,3 papan terus.Simpan buat stok.Biasanya saya ambil masa 2-3 hari juga untuk kembali normal dari sebarang rasa sakit senggugut tu.Ingat lagi masa tengah cuti semester dulu saya kerja sebagai cashier kat kedai dalam jusco Ipoh.Siap minta orang lain tolong gantikan kerja lah sebab nak baring golek2 tak tahan sangat dah sakitnya tuhan jer yang tahu.Tapi itu semua cerita dulu lah.Sebelum saya kenal GLA COMPLEX.Satu-satunya supplement yang pada saya WAJIB lah diambil jika dah start datang bulan.Means dari remaja lagi kita dah makan.Kekalkan kecantikan dan kesihatan kita dari remaja lagi hokey.Antara yang saya suka berkaitan GLA COMPLEX ni sebab senggugut dah takder..biasanya time period jerawat seketoi keluar kt merata celah muka kan..Haaaaa kalau nak elak jerawat parking kat muka konsisten jer la dengan gla complex ni.Lagi satu die membantu mengawal atur fungsi asal hormon kita dalam badan.Contoh macam kalau dulu period tak tetap tarikh datang tiap bulan...lepas ambil gla complex dah tau dah bila akan period pulak utk bulan berikutnya..banyak lagi lah kebaikan lain gla complex ni.nak cuba sangat-sangat lah dia alukan.Saya sedia berkhidmat untuk anda.


gla complex



Lynn Radzi
0195566558

0 comments: