Thursday, January 30, 2014

PENAPIS AIR TERMURAH.....






SHAKLEE GET CLEAN WATER PITCHER..

Ok yang ini adalah penapis shaklee yang saya guna dirumah saya.Masa mula2 tengok kat branch Penang tahun lepas dh mula tergoda...Selalu jer cakap dalam diri nak jugak cuba dapatkan satu untuk kegunaan sendiri.Keluarga kami masih kecil.Anak baru 2 orang,sorang 4 bulan sorang lagi 4 tahun...So kegunaan air kosong tak lah banyak sangat...

Macam malas jer setiap kali nak minum nak kena masak dan tunggu sejuk.Lagi satu yang saya tak suka bila ada tetamu nak datang masa tu lah kalut buat air minum.Masak banyak2 sampai dah tak cukup bekas nak simpan..hihi

Tapi lepas beli pitcher ni....bila nk guna tuang jer air dalam jug ni...Tak sampai 5 minit dah siap ditapis untuk diminum.Macam tu jugak kalau tetiba ada tetamu dtg rumah.Nak serve terus dengan jug sekali pun boleh..Sebab jug ni cantik...sedap mata memandang dan airnya juga sedap...terasa segar dan freshhh sangat.

Pitcher ni sangat praktikal.Mudah dibawa kemana sahaja.Pernah sekali saya bawak balik kg...ok jer.Boleh jugak letak terus dalam peti ais kalau peti ais besar macam saya...hihi

Selebihnya sebab

MUDAH
MURAH
PRAKTIKAL
JIMAT

Nak cuba dapatkan satu set macam ni di dalam rumah anda...Jom hubungi saya segera..

Pembelian sebelum 31 Januari 2014 anda layak menerima PENGHANTARAN PERCUMA.....

Lynn shaklee
0195566558
sid:917661

0 comments: