Sunday, January 5, 2014

INDAHNYER BERSHAKLEE..










Bonus 200 kali ganda....gulpppp😅😅😅 berpeluh pegang yerk..

Saya tak mau cakap bab bonus yang 5,6 angka tuh...sebab saya belum dapat.hihi in progress insyaAllah.

Kita tengok yg kecik dulu..4,3,2 angka..Pada saya kalau dh boleh pulang balik duit modal saya rm65 tu dh syukur alhamdulillah success...means saya dh buat tindakan bijak..Teruskan jer buat sampai bila2..tak kena bayar duit apa2 dh.

Masa ni dh boleh cakap ini bisnes kita.Nak buat apa suka hati.Semua jalan pintas dah bentang depan mata.Nak daki setinggi gunung silakan.Nak tengok ajer pun silakan.Tak der siapa marah.

Cuma nak bagitahu once you dah decide utk join our group..you dah ada peluang untuk merubah hidup mungkin utk selama-lamanya.Just try..sumpah tak rugi.Inilah sesuatu bidang niaga yg saya sgt suka sebab tiada risiko kerugian..Tiada paksaan.tiada syarat dan peraturan..Dan disebabkan ini jugalah saya bebas "berkarya" cara saya dgn bisnes saya diwaktu lapang saya.Alhamdulillah dengan rasa rendah diri saya stabil di fasa 4 angka..

Apa lagi nak..duduk rumah,jaga anak sendiri,hantar anak ke sekolah sendiri,masak sendiri...bila tetiba nk tukar angin mkn kt luar or pergi bercuti ON ajerr..

Baru sedar..bila dah berkeluarga nih hidup yg sebeginilah yang sangat2 diidamkan..Kita sangat memerlukan masa yang cukup untuk anak,suami dan keluarga.

Dengan ini saya menjemput bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi salah seorang dari group kami jom hubungi saya

Shaklee is
Friends helping friends


Indahnyer bershaklee….

Noorazlyn md radzi
Ranking:Coordinator
Call/sms/whatsapp:0195566558
Sid:917661

0 comments: