Monday, November 23, 2015

Tak kenal maka tak cinta...

Dulu saya memang seorang yang sangat susahlah nak terpengaruh dengan mana-mana produk yang kawan saya jual di internet ni.Sampailah suatu hari saya alami sakit-sakit badan akibat terlalu kuat bekerja.Masa tu memang dah tak daya sangat nak bangun pagi.Badan rasa lenguh2.Bila buat kerja rasa menggigil jer lutut dan tangan nih.Punya lah tak larat.

Sebelum saya beli dengan kawan saya tu saya google dulu ubat2 unuk memberi tenaga.Masa tu tak tahu lagi yang shaklee ni bukan ubat tapi vitamin/makanan tambahan sebenarnya.yang saya jumpa rata2 suggest ESP SHAKLEE.Memang tak fikir panjang dah terus jer pm kawan saya tu untuk dapatkan produk.Total semuanya rm250.Memang plan setakat tu jer nak spend duit.Alhamdulillah kawan saya rekomen ESP,VITALEA,OSTEMATRIX DAN BCOMPLEX.Sangat berkesan untuk saya.Memang teruja sangat2.Bangun pagi tak rasa dah lesu dan letih.Sebelum tidur saya memang make sure ambil ostematrix 4 biji.Selepas sarapan ambik vitalea.Saya tak suka makan masa perut kosong sebab nanti rasa sebu.ESP saya minum setiap kali sebelum start buat kerja.Alhamdulillah selepas repeat order terus saya daftar sebagai ahli.

Sampai hari ni memang tak ragu-ragu dah nak jual shaklee sebab diri sendiri dah cuba dulu.Perlahan2 saya cuba satu persatu produk yang ada.So saya dah tahu selepas makan ni apa yg akan jadi.kalau makan yang ini pulak apa kesan yang saya akan rasa.Semuanya saya suka.kesan semulajadi...tak drastik dan tak tinggalkan kesan negatif pun.

So kalau anda merupakan salah seorang yang berjinak-jinak untuk mencuba shaklee jom hubungi saya.Jangan takut untuk mencuba.Saya jual produk yang saya sendiri makan.Alhamdulillah saya sekeluarga yakin dengan keberkesanan shaklee.



berminat hubungi saya
lynn radzi
0195566558





0 comments: