Monday, October 26, 2015

TESTIMONI PENGGUNA ALFALFA

Assalammualaikum dan salam sejahtera.







Semalam hampir satu jam saya seronok melayan salah seorang pengguna shaklee.Dia bukanlah kastemer saya juga bukan dikalangan kawan-kawan saya.Apa yang menarik ialah makcik ni pm saya di facebook untuk bertanyakan harga ALFALFA.

Dari pengalaman makcik ni die dah makan 4 botol ALFALFA yang dibelikan oleh suaminya.Memang serasi sungguh.Badan rasa lebih ringan,setiap pagi selesa untuk 'membuang'.Tak ada lagi masalah sembelit.Dalamm masa yang sama si anak juga semakin hilang masalah resdung dengan mengamalkan ALFALFA ni.Memang dia dah jatuh cinta dengan produk ni katanya.Semua jiran tetangga yang bertanya padanya pasti die akan rekomen ALFALFA untuk lebih sihat dan ringan badan.

Haaa ini testimoni makcik berumur 53 tahun tau.masih giat aktif menjahit baju dirumah.Korang macam mana?tak nak cuba ke?saya sangat2 menggalakkann anda utuk mencuba sendiri alfalfa ni sebagai supplement permulaan.Alfalfa juga boleh membuang toksin didalam badan.So barulah mudah vitamin lain nak meresap ke dalam setuap bahagian badan kita bila semua toksin yang tidak diperlukann tu dah dibuang.

Sebarang pertanyaan berkaitan produk boleh hubungi saya

noorazlyn md radzi
0195566558



0 comments: