Saturday, April 5, 2014

Pencuci paling handal menanggalkan kotoran dengan selamat....

BASIC H dan 1001 kegunaannya ..


Jom kita tengok apa yang menarik...Dan untuk pengetahuan semua saya selalu sgt menggunakan bantuan Basic H ni bila ada luka atau kudis kidos kat badan anak...Memang berkesan...Cubalah!!!!


BASIC-H SHAKLEE..membantu para ibu mencuci cloth diapers dgn berkesan...
Dengan penggunaan Basic-H hanya perlu beberapa titik sahaja utk menghilangkan bau hancing pada CD tersebut..
Pengalaman sendiri dimana saya juga merupakan pengguna CD bermula dari anak saya 3 bulan sehingga sekarang dimana sy menghadapi masalah menghilangkan bau hancing pada CD kerana persekitaran rumah sy yg agak sukar utk menjemur CD di bawah matahari terik. Disebabkan itu sy mencuba pencuci Basic-H Shaklee dan ternyata ianya berkesan.Walaupun di jemur di bawah tempat yang redup CD tidak lagi berbau hancing..Dan tidak perlu lagi utk melakukan strip wash setiap bulan..
BASIC-H SHAKLEE bukan sahaja dapat membantu menyelesaikan masalah bau hancing tetapi juga selamat digunakan dalam mandian anak sekiranya anak anda mengalami demam panas yg kuat. Sy dh cuba ketika anak sy demam panas dulu dan ianya memang selamat.
Setiap rumah perlu ada Basic-H di rumah kerana ianya mempunyai 1001 kegunaan dan selamat pada keluarga anda.


Credit to: AreLia Online Shops
 Nak tengok lagi apa yang menarik yang BASIC H boleh lakukan...jom scroll ke bawah lagi....







Basic H boleh juga kita nak guna untuk cuci botol susu atau puting botol baby.....senang nak sental..keluar habis daki yang melekat kat celah-celah puting tu kan...



Nak mengkilatkan periuk pun boleh...guna ajer basic H ni..tak susah pun.Cuma ambik 2-3 titik lepas tu rendam sekejap dalam 10 minit kemudian sental jer terus....boleh dah buat cermin.Bersilau jer periuk kat rumah nanti....
 
Yang ni kalau nak buat cuci mangkuk toilet....


Kalau anak selalu gatal-gatal kaki dan kudis kidos....cuci dengan basic H masa amndi...kemudian sebelum tidur atau bila2 waktu lapang boleh terus sapu Herbal cream ni.
Ok itu sahaja berkaitan basic H...Yang mana ada sebarang kemusykilan boleh terus sms/whatsapp saya bertanyakan soalan.
 



0 comments: