Thursday, February 6, 2014

Jom daftar sebagai AHLI...

Bagi pengguna shaklee...tahukah anda dengan menyertai kehalian seumur hidup banyak kelebihan yang akan anda perolehi....

Selain dari mendapatkan semua produk dengan harga ahli....Setiap pembelian juga mempunyai point atau uv tertentu yang mana uv inilah yang melayakkan kita untuk mendapat CASH,CAR BONUS dan CONVENTION...

CASH BONUS diberi mengikut berapa banyak barang atau produk yang dibeli setiap bulan.Lagi banyak yang dibeli lagi banyak yang kita akan dapat.Lagi tinggi jualan kita lagi tinggi % untuk bonus ni.

CAR BONUS pula adalah bonus tetap bulanan yang shaklee beri setelah kita melepasi syarat yang ditetapkan.Yang ini part paling best tau.Biasanya car bonus ni akan meningkat dari bulan ke bulan..Shaklee bagi dalam bentuk wang...So suka hatilah nak guna utk apa kan....Nak beli kereta baru boleh...nak beli rumah boleh....nak buat simpanan pun boleh..

CONVENTION pula adalah percutian dalam dan luar negeri yang bertaraf 5 bintang dan ditaja sepenuhnya oleh shaklee.Kita cuma perlu bawang badan jer.Biasanya bagi yang muslim kita ada dua pilihan samada untuk menunaikan UMRAH atau bercuti ke NEW ZEALAND.....pilihlah yang mana suka...


Cash Bonus
Bulan-bulan saya dah dapat...
Lebih la dari gaji pegawai PTD...hihi best hokey!.sekarang aim utk 5 angka pulak.Saya duduk rumah jaga anak sambil buat kerja online shj.Biarlah orang nak kata saya gantung sijil degree kat di dinding.Yang penting keluarga kita bahagia...kan.

CAR BONUS🚗
Dah melepasi syarat...Tunggu masa jer masuk ke account nanti.Car bonus paling best tau...Sebab ia adalah imbuhan tetap dalam bentuk wang yg kita akan dapat tiap2 bulan selain dari cash bonus.Means shaklee tak bagi sebijik kereta..Tapi bagi duit.Suka hatilah nak buat apa kan dgn duit tu.

Convention
In progress...niat di hati nak cukupkan syarat melepasi package umrah tahun 2014 ni utk kami sepasang suami isteri.Package umrah 5 star tau..Boleh jugak kalau nak pergi New Zealand kalau suka...ada dua pilihan...Dua2 nya pun best.

Yang lagi best...saya start semua ni hanya dengan modal rm75 sahaja.Murahkan....utk hasil yg lumayan ni.

nak join perlu ada ini:
USAHA
HATI YG CEKAL
SABAR

Just duplicate apa yg orang berjaya dh buat.Kejayaan PASTI MILIK ANDA!!!!

 Hubungi sy jika berminat

lynn shaklee
0195566558

0 comments: